W wakacje Hydropolis odnotowa³o rekordow± frekwencj±. Centrum wiedzy o wodzie w ci±gu dwóch letnich miesiêcy odwiedzi³o 110 tysiêcy osób. Dziêki pozytywnym opiniom go¶ci wroc³awska atrakcja turystyczna otrzyma³a nagrodê „Travellers’ Choice” przyznawan± przez Tripadvisor.
Po przymusowej przerwie spowodowanej obostrzeniami pandemicznymi, Hydropolis w maju tego roku ponownie otworzy³o siê na go¶ci, którzy licznie odwiedzali centrum wiedzy o wodzie. Najwiêksz± frekwencjê przynios³y jednak wakacje, podczas których wroc³awsk± atrakcjê turystyczn± odwiedzi³o blisko 110 tysiêcy osób. To wynik prawie dwukrotnie lepszy ni¿ rok wcze¶niej w tym samym czasie.
– Tegoroczna frekwencja wakacyjna pokaza³a jak atrakcyjnym miejscem jest Hydropolis. W okresie pandemii bardzo dbali¶my o to, by nie daæ o sobie zapomnieæ. Podczas ca³kowitego zamkniêcia centrum przenie¶li¶my dzia³alno¶æ do przestrzeni wirtualnej. Nasza aktywno¶æ i pomys³owo¶æ online – jak widaæ – zosta³a doceniona. Nic jednak nie zast±pi bezpo¶redniego kontaktu, dlatego bardzo ciesz± nas tak liczne wizyty w Hydropolis – mówi Marcin Garcarz, wiceprezes MPWiK Wroc³aw.
Go¶cie mog± siê czuæ w centrum wiedzy o wodzie ca³kowicie bezpiecznie. Ze wzglêdu na utrzymuj±ce siê obostrzenia pandemiczna w kraju na wystawie w Hydropolis obowi±zuje limit osób. Tym bardziej wynik odwiedzaj±cych jest imponuj±cy.
Pozytywne wra¿enia z wizyty w Hydropolis potwierdzaj± opinie umieszczone na Tripadvisor, gdzie centrum wiedzy o wodzie oceni³o ponad 600 osób, co pozwoli³o uzyskaæ a¿ cztery i pó³ gwiazdki na piêæ mo¿liwych. Dziêki tym g³osom i ocenom Hydropolis otrzyma³o nagrodê „Travellers’ Choice 2021”. To uhonorowanie atrakcji, które dostarczaj± fantastycznych wra¿eñ podró¿nym z ca³ego ¶wiata.
– To by³ szczególnie trudny rok dla bran¿y turystycznej i tym samym dla naszego Hydropolis. Nie poddali¶my siê jednak, bo to, co robimy jest nie tylko nasz± prac±, ale przede wszystkim pasj±. Uczymy o wodzie, kszta³tujemy ekologiczne postawy, rozbudzamy ciekawo¶æ ¶wiata. Niezwykle nas cieszy, ¿e nasi go¶cie to doceniaj±. Nagroda „Travellers’ Choice 2021” motywuje nas do dalszej pracy. Dziêkujê mojemu Zespo³owi, który ca³y rok intensywnie pracowa³ na ten sukces – dodaje Wiola Samborska, dyrektorka CEE Hydropolis.
otomedia.pl
Wracaj do poprzedniej strony »